poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Dziś bez szaleństw. Pani z Mcdonalda mnie ostro wkurzyła bo sprzedała mi coś innego niż zamawiałam i jeszcze wmawiała mojemu chłopakowi ze to jest to ... ale przyszedł menager i ostro na nią pokrzyczał ;P Poza tym byłam w Ikei i kupiłam mega mega cudeńko  http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10242126/  tak zwane półkule na baterie. Były w promocji za 8 zł a nie 13;)  Wybrałam białe bo może przydadzą mi się do charakteryzacji. Dają sporo światła jak na takie maleństwa ( 3 cm średnicy, 1,5 wysokości) 


Poza tym radosna nowina! moja szczurzyca Donka jednak jest w ciąży bo zapeszałam milion milionów razy i nic z tego nie wychodziło ale teraz to ma taki bęben ze to musi być prawda. Więc po raz kolejny zostanę babcia??? ;P 

Dziś kilka cudownych peruk artystycznych , nakryć głowy i fryzur 
Miłego oglądania ;*


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz