środa, 24 kwietnia 2013

Jestem małym leniem;) W swoim życiu zaczynałam już chyba milion milionów blogów i każdy kończył się po tygodniu ale tym razem mam nadzieję, że tak nie będzie;) Studiuje już drugi rok na kierunku  artystycznym i w końcu mam co pokazać ( mam taka nadzieje;) ) 
To moje pierwsze zaliczenie z 27.10.2011

,,Płaszczyzny''


Praca ta polegała na zaznaczeniu 3 kolorami płaszczyzn twarzy. Było to nie tylko dla mnie mega wyczynem  ponieważ zamiast prostych kresek wychodziły zygzaki... ale koniec końców jakoś się udało. 
do każdej z płaszczyzn przewidziana była stylizacja ja wybrałam wojownika ale pomysły były przeróżne.

tu np praca Moniki Drużnej
  
Nakrycie głowy wykonałam z dwóch brystoli w kolorze czarnym i bordowym. Ozdobiłam je złotym sznurkiem, przezroczystymi koralikami oraz kulkami styropianu , które wcześniej zostały  pomalowane na złoto brokatem. Na czarna bluzkę naszyłam również złoty sznurek oraz plastikowe kulki z łańcucha choinkowego. Pagony wykonałam z ozdobnych liści, które przemalowałam bordowym akrylem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz