piątek, 26 kwietnia 2013

W końcu piątek i upragnione wolne aż do 05.05 ;) Przy takiej pogodzie będą to niezapomniane chwile;) Jak na razie zaczynam weekend własnoręcznie zrobionym koktajlem z truskawek , które biorąc pod uwagę ze przyleciały z Hiszpanii i zdrowe nie są bosko smakują ;P  

Wstawiam dziś kilka foteczek z 07.11.2011 z ,,Odmładzania'' chociaż ciężko pozbawić swojego wieku 19-letnia dziewczynę. Własnoręcznie trzeba było też wykonać cala stylizacje. Z dziewczynką zawsze kojarzy mi się księżniczka w tej roli świetnie spisała się -  Anna Mańczykowska. 





Podczas wykonywania charakteryzacji trzeba było użyć podkładu w naturalnym kolorze cery modelki i rozjaśnić wybrane partie twarzy. Rozczochrać brew , namalować szczypany rumieniec i piegi.
Czy Ania nie wygląda słodko?;)

A tu ja. Też się dałam odmłodzić, a co!



z moja ukochana świnką Peppa!


a na koniec 2 śmieszki .


Mam nadzieję że się podobało. Do jutra, miłego wieczoru ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz